♛ no title ♛

Nov 29, 2011

heyy guys and assalamualikum
hmm hari ni baru dapat update baby blogie ni
sekarang ni semua nak cepat . short sem la katakan
k la nak story sumthing cikit boleh tak .
nak story apa yang aku rasa .
aku ni kalau tade masalah tade nye nak update baby blogie ni .
kesian baby blogie aku . mood die asyik sedih je . tak penah happy .
sory taw . hmm semalam si dia tanya , kaw sayang aku tak ?
time tu kiteorang gaduh . tanya soalan face to face plak tu .
aku yang nak setle face to face tapi kalau dah berdepan dengan die
semua benda tak jadi . sampai nak jawab yang aku sayang die pon aku tak berani .
malu ! ada jugak kan perasaan malu . padahal aku ngan die da lama kowt .
tapi kenape perasaan malu tu still ada . n lagi satu aku takut nak berdepan
dengan die kalau time die tengah marah . serious aku takut gila !
hmm kenape ea . aku pon tak tahu .
sekarang ni aku ngan die asyik gaduh . tak pernah lepas dari gaduh .
aku yang buat salah . aku ni tahu buat salah je kan .
n die pon sekarang macam dah penat layan kerenah aku .
macam budak2x . tu die lah cakap .
ntah la . tak tahu nak buat macam mana lagi .
susah kan nak pertahankan satu hubungan .
banyak sangat halangan nye . masing2x dah tak percaya antara
satu sama lain . apa nak jadi lepas ni . aku pon tak tahu .
berserah je la . . .
akhir skali . aku rindu saat2x manis aku dengan die .
macam gambar yang kat atas tu . bila aku dengan die nak jadi macam tu balik .
hope satu hari nanti tiba lah masa tu .
AMIN

0 comments:

Post a Comment