new hair !

Sep 16, 2011
hey guys and assalamualaikum
tak jawab dosa. hehe ^^
hmmm bosan lah petang-2 macam ni.
nak text orang tersayang tapi kiteorang ada prob cikit.
so lupakan lah niat untuk text dia. kalau boley nak sgt-3 text dia.
tapi.... hmmm ada tapi lagi. haha ~ tapi maybe he need some space
so saya buat hal saya dulu. hal apa ? apa lagi online muka buku
n update my baby blogie nie. and dengar lagu. tu adalah perkara wajib bila
tade mood ~ bosan ~ and sedih !!! ish3

dalam masa seminggu ni .
saya ada hang out dengan teman baik saya. huhu
dah tade keje nak buat ~ apa lagi kuar lah
so i want to share some picture yang saya snap.
hehe ........



* she is my bff just like my sister for me

gambar ni kiteorang snap kat pavi. tunggu nak tengok wayang cite Johny English.
klakar gila cite tu. memang tak kering gusi ah. hehe.


* yang ni plak saja syok sendiri posing sorang-2



* pic ni plak pada hari yang lain. dekat mcd area bb

hmm da tade pape nak bebel . dah mati idea.
heheh. ==' bubye

0 comments:

Post a Comment