kusut!!!!

Feb 24, 2011
saya nak luah perasaan cikit...
saya tengah serabut sgt3x

disebabkan seseorang yang bernama
lelaki, saya n kawan2 nyaris nak gado besar..

gempak an... laki tu memang bodoh n teramat bodoh...
if dat boy infront of me now i will slap him... seriously i will do it...



awak ingat bole nak jatuhkan perempuan macam tu je... please laa...
tak semestinya perempuan tu lemah ok...
awak dah la buat perangai bodoh tu lagi...

berubah la.. buat malu je..
dengan buat macam tu awak bukan dapat apa2..
lagi rugi ada la..



apa2 pon saya sayang kawan saya ok..
awak??? bole blah la...
buat semak jek... kan3x??? :))
pape p0n, now im oke dari mo0d yang tak menentu tu..
thanks my fren cause always support me
we love each other right..


thanx to readers yang sudi baca blog yang ta seberapa ni..
tu pon kalau ada y baca.. ahahahahha +_+

enjoy reading
~~BYE~~

0 comments:

Post a Comment