story of me

Nov 8, 2010

  • My name Wan Nurul 'Amirah bt W.Omar.Im 8teenyears old on 7 september 92.
  • Stay at puchong and study atdamansara.
  • Anak last dari 5 orang adik beradik.3 boys and 2 girls. dats me and my sys.
  • Hari-hari aku suka online facebook and blog.Yang lain tu aku jarang sangat on.
  • Aku suka hangout and menghabiskan duit dengan shoping.| apa nak jadi la |.
  • Last skali, aku ni gila2 orangnya.tapi kalau ngan orang yangaku ta kenal, dia akan cakap aku sombong and garang. betol ke ???





Dats my lovely syster. name dia Wan Nurul Hazirah bt W.Omar
dia sorang je kaka aku so semestinya aku sayang dia sangat3x
Ehmm dulu aku ngan kaka aku ni salu gadoh. skang da besa so
da ta gadoh la. kiteowg salu kongsi cite same2. mengumpat
same2. biasalah pompuan la katakan.



| I LOVE U SYS |










| and I MISS YOU |







| and i always need you |

p/s story of lylone

0 comments:

Post a Comment